Комунікаційник

Про спеціальність

Комунікаційник – одна з ключових ланок громадського здоров’я. Це – фахівець, який вміє пояснювати складні речі простими словами. Він говорить про медицину, профілактику, захворювання зрозумілою для більшості мовою, створює різноформатний контент, проводить просвітницькі заходи, виступає перед різними аудиторіями, налагоджує зв’язки з медіа, веде соцмережі та вчить інших професіоналів галузі ефективно комунікувати. Комунікаційники створюють своєрідний місток між вузькоспеціалізованими фахівцями, які працюють у сфері громадського здоров’я, та масовою аудиторією.

Яку роботу виконує фахівець

Інформує людей про найважливіші виклики здоров’ю та довголіттю, а також про те, як успішно їм протистояти.Протидіє міфам та дезінформації, поширює знання про способи реагування на надзвичайні ситуації, популяризує здоровий спосіб життя, вакцинацію, відмову від куріння тощо. Також комунікаційник розповідає аудиторії про роботу та досягнення установи громадського здоров’я. Сприяє поширенню в середовищі медичної спільноти інформації про профілактику та громадське здоров’я. Активно взаємодіє з територіальними громадами, професійними спільнотами та лідерами думок.

Якими є умови роботи і стиль життя фахівця

Стиль життя – динамічний. Комунікаційник повинен вміти швидко реагувати на зміну ситуації та оперативно заглиблюватися в нові теми. Велике значення мають дисципліна та дотримання дедлайнів. Робота комунікаційника це постійне спілкування з іншими професіоналами галузі й створення відповідних умов, щоб вони змогли донести свої думки та рекомендації широкій аудиторії.

Можливі відрядження, спеціалізовані навчання, програми професійного розвитку.

Кроки, які необхідно зробити, щоб стати фахівцем

Комунікаційником може стати медик, який здобув додаткову кваліфікацію у галузі комунікацій, наприклад отримав другу вищу освіту чи закінчив курси. Водночас на таку посаду може претендувати фахівець з освітою та досвідом роботи в комунікаціях, журналіст, піарник, рекламіст чи маркетолог, який вирішив заглибитися в тему громадського здоров’я. Пріоритет мають випускники спеціальності 229 «Громадське здоров’я».

Кар’єрні перспективи. На які посади і в яких інституціях може претендувати фахівець

Відділ комунікацій та інформаційно-роз’яснювальної роботи або його аналог є в кожному ЦКПХ та в ЦГЗ. Фахівці затребувані у всіх закладах та установах, які дотичні до галузі. Комунікаційники з експертністю у сфері громадського здоров’я зможуть також знайти роботу в приватних консалтингових фірмах, дослідницьких інститутах, оздоровчих центрах, великих державних установах і громадських організаціях.

Зміст сторінки

Для покращення взаємодії з користувачем, ми використовуємо Cookie-файли.

Користуючись цим сайтом, ви погоджуєтесь з нашою політикою конфіденційності